تعمیرگاه ستفیکس
در هند؛

سامسونگ گواهینامه برخورد با مشتری در دوران كرونا دریافت كرد

سامسونگ گواهینامه برخورد با مشتری در دوران كرونا دریافت كرد

تعمیركار: كارمندان فروشگاه های سامسونگ و شیائومی در هند گواهینامه ای دریافت كرده اند و برای برخورد با مشتریان هنگام شیوع ویروس كرونا آموزش دیدند.


به گزارش تعمیرکار به نقل از گیزموچاینا، همه گیری کووید ۱۹ در جهان شیوه خرید کردن افراد از فروشگاه ها را تغییر داده است. در همین راستا در هند طرحی به نام Suraksha ارائه شده است. کارمندان فروشگاه های مختلف که در این طرح ثبت نام می کنند، برای برخورد با مشتری باتوجه به قوانین فاصله گذاری اجتماعی، آموزش دریافت می کنند. بعد از طی پروسه آموزش، فروشگاه ها یک گواهینامه دریافت می کنند که طبق آن ایمن بودن مکان برای عموم مردم تایید می شود. در این میان سامسونگ و شیائومی اولین تولید کنندگان موبایل هستند که فروشگاه های شان در هند این گواهینامه را دریافت می کنند. سامسونگ اعلام نموده ۱۰۰ درصد فروشگاه هایش در هند این گواهینامه را دریافت کرده اند. از طرف دیگر شیائومی با انتشاری ویدئویی در یوتیوب توضیح داده که مشتریان باید هنگام مراجعه به فروشگاه مراقب باشند. این درحالی است که افراد برای ورود به فروشگاه های دارای گواهینامه یا هر مغازه دیگری باید از ماسک بهره برده و قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند. در بدو ورود کارمندان دمای بدن افراد را اندازه گیری می کنند. در صورت نرمال بودن دمای بدن فرد، مایع ضدعفونی کننده دست در اختیار وی قرار می گیرد و بعد از آن مشتری می تواند وارد فروشگاه شود. همین طور افراد نمی توانند در فروشگاه کالا یا سطوح را لمس کنند. فقط در صورتیکه قصد خرید داشته باشند و با دریافت یک جفت دستکش از کارمندان می توانند، کالایی را آزمایش نمایند.


منبع:

1399/03/11
13:50:19
5.0 / 5
2803
تگهای خبر: خرید , موبایل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار