تعمیرگاه ستفیکس

پرواز خودرو های برقی ارتفاع کم کرد

پرواز خودرو های برقی ارتفاع کم کرد

به گزارش تعمیرکار، تویوتا موتور ژاپن برنامه های تولید خودرو های الکتریکی خویش را برای سال ۲۰۲۶ به یک سوم کاهش داده است و آخرین خودروسازی است که با کاهش شتاب فروش خودرو های برقی، طرح های خودرو های الکتریکی را لغو می کند.


به گزارش تعمیرکار به نقل از ایسنا، شرکت خودروسازی تویوتا اعلام نمود که می خواهد در سال ۲۰۲۶ یک میلیون خودروی برقی تولید نماید و این در شرایطی است که پیش از این هدف ۱.۵ میلیون را اعلام نموده بود. با این وجود، این هدف همچنان نشان دهنده یک تعهد بلندپروازانه برای تویوتاست که تلاش بسیار بیشتری برای توسعه خودرو های هیبریدی انجام داده و پارسال تنها حدود ۱۰۴ هزار خودروی برقی فروخته است.
خودرو های برقی هم اکنون حدود یک درصد از فروش جهانی آنرا می سازند. خودروساز سوئدی ولوو کارز، هدف خویش را که تا سال ۲۰۳۰ تمام برقی شود، کنار گذاشت و اظهار داشت که انتظار دارد همچنان بعضی از مدلهای هیبریدی را در خط تولید خود در آن زمان ارائه کند.
رویترز گزارش کرد که در ایالات متحده، فورد، جنرال موتورز و سایر خودروسازان مدلهای الکتریکی جدید را به تعویق انداخته یا ملغا کرده اند تا از صرف هزینه های سنگین برای وسایل نقلیه ای که مصرف کنندگان به همان سرعتی که بنظر می رسید نمی خرند، اجتناب کنند.




منبع:

1403/06/18
10:20:26
5.0 / 5
93
تگهای خبر: برقی , خودرو , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
لینک دوستان تعمیركار
SetFix تعمیرکار